lördag 23 augusti 2008

Senaste modeflugan i akvariet!

En av mina Clithon sp.Burnble(beehorn) som klätt upp sig lite extra inför min hemkomst. Det såg riktigt snyggt ut är tofsalgerna svävade i vattenströmmen.

Undrar om han legat i dvala eller nått för att tofsarna ska få fäste.

2st snäckor samt 1st White Pearl räka är allt som överlevt sommaruppehållet(fiskarna plockade jag med iof). Lite trist jag trodde faktist att räkorna skulle klara sig. Men om man kollar på tidigare inlägg ser man ju klart och tydligt att det hänt något i karet så det blev väl för mycket för dem.

Ensam pappa söker! Någon som vill skänka en Hona till denna ståtliga man?

Hur akvariet ser ut får vänta. Inte för att det ser illa ut längre utan för att ja glömde ta en bild på det innan jag åkte bort igen.

1 kommentar:

defdac sa...

haha det ser alltid lika kul ut med snäckor som har frisyr =D