söndag 24 augusti 2008

Winnerbäck i Linköping 2008

Lars Winnerbäck spelning var grymt bra, vilket drag de va.

Kvällen började med en alternativ sexualundervisning med Cissi och Nour. "Pungen bär på liv"







Emil Jensen
Riktigt rolig kille som borde satsa på en komikerkarriär. Jag menar detta Feministprat är ju sjukt kul medans Musiken bara är grymt bra. "Jag hör dåligt och Fattar trögt. Vill du Ha mig så ta mig nu."


Sofia Karlsson
Fortsatte sen på scen 1. Det var en ganska trist spelning om man jämför med de innan så jag stod mest och frös faktist. Ända som var lite coolt var en uppvisning när de använde sig av 2st tamburiner(tror jag det heter).


Miss Lee
Vilken kruttjej man kan inte vara still när hon hoppar fram och tillbaka på scenen och sjunger. Tyvärr blev bilderna kassa på henne, men lyckades filma denna lilla videosnutt.


Lars Winnerbäck
Två minuter över nio äntrade bandet scenen tätt följt av Lasse själv. Den energi, den glädjen och de känslorna som vi fick se var helt amasing!


Några av låtarna har jag lyckats fånga med kameran.



Dom Tomma Stegen!
Kolla in mina andra klipp i länkarna nedan.

Solen i Ögonen

Och inte minst duetten med Miss Lee Om du lämnade mig nu
Miss Lee gick ut gråtandes och jag kan lova att ögonen på Lasse inte var torra de heller.

Lite blandade bilder


Inga kommentarer: