måndag 16 februari 2009

Omdonat!


Ja såhär ser det då ut efter ytterligare 2 veckor tillväxten har varit mycket god, men kan ju inte direkt ge nya mikrogödningen någon direkt cred för det. Däremot kommer jag nog att fortsätta med Mikro+ istället för NutriSi eftersom det var ganska smidigt att ha o gör med. Plantan är nu till salu och det borde finnas en annons på Plantswap för den.


Nu har äntligen de lite mindre passande växterna åkt ur. Och precis som jag tidigare nämt så har jag flyttat bak roten med windelöven på. Det blev precis som jag tänkt mig på den sidan så jag är nöjd. Däremot mitten och vänstra sidan är fortfarande ganska svaga. Hade ju inte HC så det räckte för mitten (ville inte börja rycka upp den andra.) Glosson har jag börjat fasa ut för att sedan försvinna helt. Det är ett jäkla ogräs och tog över en timma att rycka ur den bit för bit ur HCn. Jag söker efter lite sten eller fler rötter, storlek small, för att fylla ut lite. Är flera som kommenterat att de saknas lite hardscape och jag håller med. Så nånting för att väga upp vänsterkanten ska jag ha innan jag skickar in mina bidrag till årets tävlingar. (Får man ha samma bild i alla?) Spontana kommentarer och konkreta tips mottages gärna(här eller på Plantswap).

PS. Har lite annonser ute nu på det jag rensat bort.

Inga kommentarer: